info@eaparts.gr
Greek English
Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Το προϊόν / προϊόντα αυτά δεν τα διατηρεί το κατάστημα μας σε απόθεμα και θα γίνουν ειδική παραγγελία για εσάς. Για τον λόγο αυτό μέσω της διαδικασίας της προπαραγγελίας θα πρέπει να προπληρωθεί με τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής (paypal / χρεωστική ή πιστωτική κάρτα / Iris).
Κράτηση γίνεται μόνο εάν κάνετε παραγγελία online την οποία θα έχετε προπληρώσει με τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής για την επιλογή αυτή (paypal / χρεωστική ή πιστωτική κάρτα / Iris). Για την παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να έχει προηγηθεί ενημέρωση από το κατάστημα μας ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη.
Για την επιλογή “παραλαβή από το κατάστημα” στην έδρα μας οι παραγγελίες προπληρώνονται με του διαθέσιμους τρόπους πληρωμής.
Δεν υπάρχει η δυνατότητα αποστολής με δική σας χρέωση με το courier που συνεργάζεστε. Μπορείτε ωστόσο να κάνετε παραγγελία online η οποία θα έχει προπληρωθεί και να στείλετε το courier της επιλογής σας να παραλάβει από το κατάστημα μας εφόσον πρώτα θα έχετε λάβει την σχετική ειδοποίηση ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη. Προσοχή, το courier θα πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να έχει μαζί του τον αριθμό παραγγελίας σας, διαφορετικά μπορεί και να φύγει χωρίς να εξυπηρετηθεί.
Το κατάστημα μας είναι από τα πρώτα που εμφανίζουν το ακριβές απόθεμα για κάθε είδος ζωντανά και οποιαδήποτε αλλαγή αποθέματος ενημερώνεται εκείνη την στιγμή. Επίσης κάνουμε στο μέτρο του δυνατού προσπάθεια για την αποφυγή λαθών στα αποθέματα μας. Ο μοναδικός τρόπος για να εξασφαλίσετε ότι θα υπάρχει το προϊόν για εσάς σε απόθεμα είναι με την διαδικασία της παραγγελίας και της σχετικής ενημέρωσης ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη.
Για τις περιπτώσεις αυτές σας συμβουλεύουμε να κάνετε παραγγελία online με την επιλογή παραλαβή από το κατάστημα την οποία θα προπληρώσετε με τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής. Κατόπιν αφού πρώτα λάβετε ειδοποίηση ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη μπορείτε να έρθετε για την παραλαβή της. Σε διαφορετική περίπτωση περνάτε από το κατάστημα μας με το ενδεχόμενο να μην υπάρχει τελικά το προϊόν ενώ μέχρι πριν λίγο το σύστημα μας μπορεί να έδειχνε απόθεμα.
Λόγω μεγάλου φόρτου εργασίας η επικοινωνία με το κατάστημα μας γίνεται μέσω email στην διεύθυνση info@eaparts. Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ανάλογα την πολυπλοκότητα του ερωτήματος να απαντάμε άμεσα.
Όλες οι παραγγελίες γίνονται online από τον πελάτη. Διαφορετικά θα πρέπει να έρθετε για αγορά απευθείας εντός του καταστήματος.
Οποιαδήποτε παρατήρηση σχετικά με την αποστολή συνήθως δεν λαμβάνεται υπόψιν από τις εταιρείες ταχυμεταφορών και για τον λόγο αυτό δεν δίνουμε την δυνατότητα αυτή.
Οσα προϊόντα έχουν καταργηθεί τα διατηρούμε στον κατάλογο και εμφανίζονται με την ένδειξη “καταργημένο” προς ενημέρωση σας για να μην ψάχνετε και ρωτάτε άδικα για τα προϊόντα αυτά μιας και δεν μπορούμε να τα ξαναβρούμε.
Εαν δεν προτείνεται ήδη κάποιο προϊόν προς αντικατάσταση ενός καταργημένου στην περιγραφή του τότε δεν έχουμε κάποια λύση να σας προτείνουμε για το προϊόν αυτό.